Autentik

We're Autentik – we believe in the truth – no bullshit.

Play

Vårt bidrag:

Web

Markedsmateriell

Konsept

Identitet

Film

Strategi

Wellgrab skifter navn til Autentik! Selskapets nyutviklete strategi og satsing på fremtidsretta produkter og løsninger som skal kommer hele energibransjen til gode – ikke bare olje og gass – har gjort det nødvendig å skifte navn samt utvikle en ny visuell identitet. Nye navnet er Autentik – det ekte – det genuine. Inspirasjonen henter vi fra norsk natur – og norsk fossekraft – som også støttes opp av nytt slogan: «Genuine High Performance». Vi i Fabel har stått for hele merkevareprosessen, nytt navn, visuell profil og websider m.m.

No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.
No items found.

Se flere prosjekter

Madlavest

Jeg fant, jeg fant - en eventyrlig bydel østenfor sol og vestenfor sentrum

Salmon of the north

A Norwegian product raised in China

Iconic

Next Level Monitoring – plain and simple